Angelini Pharma i platforma streamingowa CHILI zawarły partnerstwo na rzecz zdrowia psychicznego

Lampi 1440X500 Top Banner Copy
  • Published: 11 wrz 2022

10. września 2022, w Światowym Dniu Zdrowia Psychicznego, Angelini Pharma ogłosiła międzynarodowe partnerstwo z platformą streamingową CHILI.

Celem współpracy jest szerzenie świadomości na temat zaburzeń zdrowia psychicznego.

CHILI należy do wschodzących gwiazd dystrybucji strumieniowej „on demand” obsługując 5,9 mln użytkowników na całym świecie – w tym we Włoszech, Wielkiej Brytanii, Polsce, Niemczech i Austrii.

Wraz z CHILI Angelini Pharma promuje krótkometrażowy film „LAMPI” (wł. Błyski) w reżyserii Paolo Santamaria, który porusza temat stygmatyzacji osób żyjących z epilepsją. Bohaterką filmu jest Viola, trenerka, która po wypadku cierpi na ataki padaczki, dlatego wycofuje się ze sportu wyczynowego żyjąc w społecznej izolacji. Ponadto na platformie dostępny jest również „Manifest: Angelini Pharma” pt. „To wszystko jest w Twojej głowie” pokazujący jak ważne dla chorego są nowoczesne terapie oraz wsparcie bliskich.

We Włoszech partnerstwo ustalone jest na okres od października do grudnia 2022r. dając użytkownikom platformy dostęp do około 50 filmów ukazujących kompleksowy przegląd tego, jak różni filmowcy podeszli do tematu zdrowia psychicznego.

„Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z platformą, taką jak CHILI, która pozwala nam skoncentrować uwagę ludzi na zdrowiu psychicznym za pomocą jednego z najpotężniejszych środków naszych czasów, jakim jest kino” – mówi Daniela Poggio, dyrektor wykonawczy ds. globalnej komunikacji w Angelini Pharma. "Filmy dostępne na CHILI naprawdę są w stanie ukazać, jak wygląda życie osób z zaburzeniami psychicznymi, dzięki czemu bardzo przyczyniają się do propagowania prawidłowych informacji na temat ciężaru choroby".

Zdrowie psychiczne nadal pozostaje obszarem zaniedbywanym, a Angelini Pharma chce przyczynić się do zmiany tego stanu rzeczy, nie tylko poprzez badania i rozwój leków, ale także poprzez wsparcie projektów oraz kampanii na rzecz chorych. Ponadto firma kieruje się dążeniem do zmiany paradygmatu leczenia i pracuje nad nowym schematem opieki nad pacjentami, obejmującym wszystkie etapy od innowacyjnego leczenia po zaangażowanie społeczne obejmując swoimi działaniami wszystkich interesariuszy, w tym pacjentów, lekarzy, płatników, świadczeniodawców i społeczeństwo.